Xmas.WithLove

Gepubliceerd op 1 december 2019 om 11:59

Terwijl er kinderen zijn(en zeker ook ouders, maar dan om een andere reden.) die aftellen tot 5 dec. kan ik niet wachten tot de boom gezet mag worden. Eigenlijk heb ik voor mijzelf de regel dat dit pas na sinterklaas mag. Maar omdat we dit jaar voor het eerst de boom zetten met katten, gaat het komende maandag al gebeuren. Eerst zonder ballen, om te zien hoe ze reageren.

Ondertussen kwam er her en der al wel de kerst in het huis. Ik had de afgelopen weken overdag al kerstliedjes op staan, genoot van lekkers snacks (pepernoten) uit een kersbakje en keek lekker naar kerstfilms.

Met WithLove is dat geen probleem, het is daar namelijk Xmas.WithLove. Iedere week komen er nieuwe kerstfilms online. En iedere week kan ik dus meer en meer genieten. Het leek mij leuk jullie meer te vertellen over enkele films die ik al gezien heb. Dan kunnen jullie ook genieten. Vandaar dat ik jullie hieronder graag wat tips geef.

1. Christmas catch

Als je houdt van een beetje klunzige romantiek dan is deze film zeker iets voor jou. Een jonge detective is niet zo goed in de liefde, flirten kan ze niet en ze hoopt de man van haar dromen zomaar op straat tegen het lijf te lopen. Echter is dat niet zo eenvoudig als het lijkt. Tot ze plots Carson tegen het lijf loopt. Het lijkt een match made in heaven, maar haar politiechef (en in dit geval ook moeder) )lijkt samen met iemand van de FBI roet in het eten te gooien als Carson een verdachte blijkt te zijn. Een hoop grappige en ietwat ongemakkelijke momenten volgen.

2. A Bramble house christmas

Samen met haar zoontje viert Willa kerst in Bramble house. Dit heeft ze als cadeau gekregen van een man die ze in zijn laatste dagen verzorgd heeft. Echter is tegelijk met hun ook Finn in Bramble house. Hij denk dat Willa zijn vader gemanipuleerd heeft om haar in, het testament op te nemen. Maar dit zegt hij natuurlijk niet. Finn en Willa groeien nader tot elkaar en al snel blijkt dat ook het zoontje van Willa het goed met Finn kan vinden. Naarmate de tijd verstrijkt merkt Finn dat hij toch eerlijk zal moeten zijn, hij wil echter niet zijn net opgebouwde relatie met de 2 verpesten… Hoe zal dit aflopen…

3. Naughty & nice/ christmas mix

Een echte romanticus en een brutale bad boy moet je niet samen in een ruimte zetten. En zeker niet in een radiostudio waar ze advies geven aan hopeloze luisteraars. Of juist wel? Sandra en Pepper kunnen elkaar in 1e instantie niet uitstaan. En juist daardoor worden ze geliefd in het stadje. Net als in elke romantische cliché kerstfilm groeien ze naar elkaar toe en dan...

Aftellen met Xmas.WithLove

Naast deze 3 aanraders heeft WithLove nog veel meer kerst films voor je klaargezet. Maar dat niet alleen. Ze hebben zelfs een heuse advent kalender. Iedere dag mag je een nieuwe film uitpakken en op die manier tel je samen met WithLove af naar kerstmis.

Persoonlijk vind ik dit heel gaaf. Vooral omdat het lekker weg zwijmelen is bij die voorspelbare films. Er staan genoeg films op om in gesneeuwd te raken of gewoon voor even wat me-time. Dus mocht je me de komende tijd zoeken… ik zit met een dekentje en een kop warme chocolademelk op de bank films te kijken.

P.s. wil je meer weten over WithLove? Lees dan mijn eerdere blog over deze streamingsdienst